Tuesday, May 27, 2008

مكان يتسع لشخصين للأبد

الحب حضور في الزمان والمكان

9 comments:

Anonymous said...

انا عايزة كوباية شاي واحنا قاعدين في الطراوة دي

للابد؟
ستظل معي للابد؟
حتي تحترق النجوم..وحتي...

الجملة التي لم ولن يكملها احمد خالد توفيق لانها لا تحتاج الي تكملة

بل فقط للاحبة

:)

كلمات said...

Epy,

يا سلام على كوبايتين شاي
*ونقعد نذاكر الترجمة في الجو الرومانسي ده* :))

لحظة لحظة!!

مين أحمد خالد توفيق؟

عمومًا حتى بدون أن أعرف من هو
أتفق معه تمامًا أن الجملة لا تحتاج إلى تكملة

تحتاج فقط الأحبة
:)

(روحي ذاكري يا هانم.. لا أنا ولا أحمد خالد توفيق.. ولا الأحبة هينفعوكي)

*معلش بحب أنكد عليكي*

كلمات said...

خلاص عرفت أحمد خالد توفيق

أنا كنت بحسب رفعت إسماعيل الكاتب مش الشخصية

*الجهل وحش بعيد عنك*

هو مش رفعت إسماعيل ده برضه قائد الحرس عندنا في الكلية؟؟
:)

Anonymous said...

عيب والله انك متعرفيش رفعت اسماعيل ببدلته الكحلية التي تجعله فاتنا


:)


للابد؟؟

Beautiful Mind said...

ايوا بالظبط كده ياكلمات
جزير بعيده
بعيده جداً
.
واشوف شروق الشمس واستنى الغروب
.
ومركب بشراع
.
وايد دافية لما الجو يبقى برد
.
وعيون صافيه قبل ماتسألها تلاقى الرد
.
.

Beautiful Mind said...

على فكرةيا كلمات رفعت اسماعيل ده عجوز
ولابس نضارة
وتقريباًأصلع
:)
.
سورى يا ايبى بس انا عمرى ما تخيلته فاتناً
.
وبعدين مش البدله الكحلى كانت اتسرقت منه؟

Anonymous said...

ايوة عجوز
وبنضارة
وشعره خفيف شوية واصلع
وعصبيييي
ومسلوع
وبيزهق بسرعة
ومش عنده اصحاب غير عزت
وحبيبته ماجي
واصدقاءه من الزومبي والمستئذبين والمتحولين و بتوع جانب النجوم


وعنده بدلة كحلية "تجعله فاتنا"ه

هي جرلها حاجة البدلة فعلا
هههه مش فاكرة ايه الصراحة

المهم

انا برضه بحب رفعت اسماعيل

ههههههه

حد منكم يعترض بقي
:)))))

كلمات said...

Beautiful Mind,

Having watched "A Message in a Bottle", I can see what you are talking about :)

وايد دافية لما الجو يبقى برد
.
وعيون صافيه قبل ماتسألها تلاقى الرد
.

*ما شاء الله.. ما إحنا بنكتب شعر أهو*

Epi and Mind,

هتتخانقوا على رفعت إسماعيل؟
عيب، اعملوا لي احترام

نصيحة لزين: ما تحاولش معاها.. ممكن تبيعنا عشان رفعت إسماعيل ده

نصيحة لإيبي: خلاص أنا عرفت طلباتك.. أصلع وعصبي ومسلوع.. بسيطة.. المواصفات دي متوافرة في السوق :)

روز said...

زي بالضبط (قارب صغير يتسع لشخصين) بتاعت المخزنجي
..
جميلة :)