Tuesday, April 29, 2008

......


..........

4 comments:

Anonymous said...

عارفة لما يحيبوا في الرتون موميا فرعونية متربطة ويقعدوا بفكوها وتطلع تجري وراهم او تضحك ؟؟


هيهيههيهي

ما تيجي تفك الخيوط دي
اكيد تلاقيني جوا

واقولك













بخ

:D

Beautiful Mind said...

ههههههههههه
الضحك ده مش على الصوره
دا على تعليق ايبى

...........
انا فضلت ابص للصوره كتير
تقريباً كنت بدور على طرف الخيط
بس مش علشان افكه ..
مش عارف
كنت عايز اشوف بدايته بس
....
المهم لوكتبت تعليق تحت الصورة
هكتب
(ياورد مين يشتريك؟)

.




.




بس كده






ومش بخ

:)

روز said...

بخ أنا كمان :)
...
فيه تعليق بتقوله واحدة صاحبتي ح اكتبوهولك :
(والقلب مازال في الإقامة الجبرية)
ده اللي جه على بالي أول ما شفت الصورة !!

كلمات said...

Epitaph,

:))

I laughed, and laughed, and laughed at your comment, wicked wicked girl :)

You, as usual, possess that magical machine that generates laughter, even where very little laughter is expected.

Thank you.. for the laughter!!
__________________________

Beautiful Mind,

بتدور على طرف الخيط ليه بس؟

ما تخليه كل حاجة مربوطة زي ما هي :)

شكرًا على قدرتك على رؤية الورد، حيث أرى أنا الأشواك، وحيث ترى إيبي المومياوات
:))
__________________________

Hanoon,

I thought of it more as a bandaged heart, not an impisoned one!!

But I like the association, any way.

____________________________

Dear Epy, Mind and Haneen,

مش عارفة ليه فرحت قوي بتعليقاتكم دي أكتر من أي تعليقات جات لي قبل كده
.
.
يمكن عدم وجود كلام في البوست ترك مساحة للخيال
.
.
بس بجد أنا مبسوطة
.
.
أنا حاسة إن كل تعليق في إبداع منكم.. إبداع يتمثل في تفسيركم الخاص للصورة وللنقاط الصامتة والمتكلمة في آن واحد
.
.
حلت البركة في قلوبكم جميعًا

:)